نمایشگاه بین المللی آیفارم رویدادی بزرگ جهت مراوده با تمامی کشورهای حوزه خلیج فارس در صنعت کشاورزی

مهندس علی زمانی شرکت گهرزای یزد را اولین تولید کننده اسید بوریک در کشور دانست و عنوان کردند، این مجموعه از سال 1388 شروع به تولید نیترات پتاسیم صنعتی کرده و نزدیک به 2 سال است که در زمینه صنعت کشاورزی ورود پیدا کرده است.
زمانی افزود: با توجه به بالا بودن کیفیت اجناس تولیدی، از اعتبار بالای خود در بازارهای داخلی خبر داد و در مورد حوزه صادرات عنوان کردند، نمونه هایی جهت همکاری با کشورهایی نظیر عمان، هند، قطر، ارمنستان و … ارسال شده و رایزنی هایی انجام داده ایم.
ایشان عنوان داشتند: با توجه به این که یکی از مولفه های رقابت قیمت می باشد، در نظر داریم در این نمایشگاه تولیدات خود را با قیمت مناسبی ارائه داده تا بتوانیم اجناس تولیدی خود را هرچه بهتر و بیشتر در کشورهای همسایه ارائه دهیم .
مدیر عامل شرکت گهرزای یزد: جهت بهره وری حداکثری از فضای نمایشگاه، بستری برای استفاده از بروشورها، کاتالوگ ها و اطلاعات به روز علمی جهت بهره مندی هرچه بهتر کشاورزان و مهندسین کشاورزی فراهم گردیده و در صورت امکان برگزاری کارگاه های علمی در این زمینه را، در دستور کار خود داریم.
دومین نمایشگاه بین المللی صنعت کشاورزی آیفارم، 21 الی 24 شهریور ماه در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران برگزار می گردد.علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های 05131519 – 02140882013 تماس حاصل نمایند.

help