بازدیدکنندگان خارجی در نمایشگاه کشاورزی آی فارم:

به دنبال خرید محصولات کشاورزی ایرانی هستیم/ پیشرفت ایران در حوزه کشاورزی فراتر از انتظار است

بازدیدکنندگان خارجی چهارمین نمایشگاه کشاورزی آی فارم از علاقه فعالان کشاورزی کشورشان به تولیدات ایرانی در حوزه کشاورزی خبر دادند و گفتند:  پیشرفت ایران در حوزه کشاورزی فراتر از انتظار است و به دنبال خرید محصولات کشاورزی ایرانی هستیم

نماینده وزارت کشاورزی عراق و رییس سازمان کشاورزی کرکوک در بازدید از نمایشگاه آی فارم گفت: محصولات تولیدی کشاورزی ایران هم به لحاظ کیفیت و هم به لحاظ قیمت مناسب ترین گزینه برای ما است.

وی با ابراز رضایت از مذاکرات انجام شده در نمایشگاه آی فارم عنوان کرد: شرکت های خصوصی عراق علاقه مند به کار کردن با فعلان کشاورزی ایران هستند و در حوزه تامین کود های شیمیایی، انواع بذرها، دنباله‌بندها، ماشین آلات و سایر محصولات صنعتی و کشاورزی این همکاری در آینده شکل می گیرد

همچنین پژوهشگر ژاپنی در این باره گفت: شرکت های زیادی در نمایشگاه کشاورزی آی فارم حضور دارند و این نشان دهنده توجه به ضرورت حفظ آب و انرژی درحوزه کشاورزی است و به همین دلیل کشت های گلخانه ای در ایران در حال پیشرفت است.

وی با ابراز تعجب از میزان پیشرفت ایران در تولید تجهیزات کشاورزی اظهار داشت: حضور گسترده شرکت های تولید پهپاد در این نمایشگاه نشان دهنده مدیریت دقیق ایران در امور کشاورزی است.

تولید کننده ارمنستانی هم با استقبال از برگزاری چهارمین نمایشگاه آی فارم گفت: ما در این نمایشگاه توانستیم شرکت های بهتری را برای همکاری و خرید تجهیزات گلخانه ای پیدا کنیم.

وی افزود: اگر در ارمنستان تبلیغات گسترده تری صورت می گرفت فعالان حوزه کشاورزی این کشور می توانستند در این نمایشگاه حضور یابند زیرا ارمنستانی‌ها برای کار کردن با شرکت های ایرانی بسیار مشتاق هستند.

چهارمین نمایشگاه کشاورزی آی فارم که از 11 آبان ماه آغاز شده است تا روز جمعه 14 آبان از ساعت 10 صبح تا 17 در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب پذیرای علاقه مندان و فعالان حوزه کشاورزی خواهد بود.

چطور میتونم کمکتون کنم ؟